Det å ha gode samarbeidspartnere som kan ta seg av lønn, regnskap og forretningstjenester er en stor fordel for bedriften. Da frigjøres tid som de ansatte kan bruke på det de kan best.
Det å drive et selskap eller en organisasjon er krevende. Det er mye å tenke på, og ofte kan det være lønnsomt å la andre ta seg av noen deler av virksomheten. Aller mest gunstig er det å finne en samarbeidspartner som kan tilby et bredt spekter av tjenester, slik at bedriften kan få hjelp til både regnskap, lønn, HR, rådgiving, teknologi og annet på et sted.
Smarte løsninger
For Azets er dette et mål. Det å skape gode løsninger, som kundene lett kan ta i bruk og har stor nytteverdi av, er aller viktigst for dette internasjonale selskapet.
– Over tid har vi utviklet en unik kombinasjon av erfaring, smarte løsninger og lokal kunnskap. Hele tiden har vi vært opptatt av å automatisere oppgaver for å levere effektive og presise tjenester til våre kunder, sier administrerende direktør i Azets Norge, Rune Norbakk.
Gjennom sterk tilstedeværelse i Norden og Storbritannia har virksomheten god kjennskap og forståelse for lokale lover og regler.
Rune Norbakk
Administrerende direktør i Azets Norge
Alle slags virksomheter
Det å ha de rette menneskene i de rette jobbene er en suksessfaktor.
– Vi jobber aktivt med å finne mennesker med variert bakgrunn og ulike spesialiteter, som elsker det de gjør. Hele tiden er vi opptatt av automatisering av oppgaver for å levere effektive og gode tjenester til våre kunder, sier han.
Ved å investere kraftig i teknologi, har Azets som mål å gjøre livet enklere for kundene,
– Og vi har fokus på tett kundekontakt og veiledning, sier Norbakk.
Han forteller at tjenestene til Azets passer for alle typer selskaper og organisasjoner, og på kundelisten finner man både offentlige og private virksomheter.
– Vi har mer enn 120 000 kunder spredt over hele Norden og Storbritannia, og de finnes i alle kategorier – fra små nyetablerte selskaper til store konsern, sier han.
Ligger i forkant
Det å ha Azets som samarbeidspartner betyr at virksomhetene kan legge økonomiske og HR-relaterte administrative oppgaver til side. Dette tar Azets seg av.
– De bruker også oss på rådgiving, både på administrativt og strategisk nivå. Vi hjelper virksomhetene med å oppnå sine ambisjoner ved å levere regnskap, lønn, rådgiving og forretningstjenester, både digitalt og lokalt, sier han.
For å kunne tilby best mulig tjenester, forsøker Azets hele tiden å ligge i forkant av utviklingen. Men det forplikter også å være en ledende aktør på markedet.
– Vi følger ikke bare nøye med på hva som skjer, men har også et ansvar for å drive utvikling i hele bransjen, sier Norbakk.
Digital kompetanse
Regnskapsbransjen har de siste årene vært gjennom en teknologisk og strukturell revolusjon.
– Ved hjelp av ny teknologi og mer strategisk rådgiving kan vi i langt større grad enn før imøtekomme kundenes nye krav og forenkle hverdagen deres, sier han.
Det å sitte på god, digital kompetanse er da helt avgjørende, og hos Azets har de digitalisert all dokumentasjon slik at de kan utføre alle oppgaver fra et hvilket som helst sted i verden. Kun forutsatt at de har tilgang til internett. Teknologi og digitalisering er på mange måter selve hjertet i Azets, og Norbakk forteller at det jobbes kontinuerlig med teknologiutvikling og satses knallhardt på dette området.
– Vi investerer i, utvikler og leverer egenprodusert programvare og tilbyr rådgiving og strategier som gir maksimal utnyttelse for kunden. Ny teknologi som robotisering, Al og maskinlære baner vei for utvikling av nye og enda bedre tjenester, og bidrar til at vi kan levere analyse og innsikt og skape gode kundeopplevelser, avslutter han.
Vi løser dine behov innen regnskap, lønn og IT. God på forretningsdrift – bruk våre rådgivere.
Tekst: Katrine Andreassen, [email protected]