Betale på restaurant via en app? Hvem har ikke gjort det under koronaperioden?
Digitalt har denne bransjen vært fanget i fortiden. Servitørene noterte på blokken og tok med seg lappen tilbake til kjøkkenet. Det var bare spørsmål om tid før denne bransjen fikk en helomvending, men korona akselererte prosessen.
Vi må tenke stort nok
Det er tøffe tider i restaurant- og servicebransjen da reguleringene som følge av koronasituasjonen har direkte innvirkning på bransjen. Dette tvinger serveringsstedene til å tenke nytt og annerledes.
Da pandemien satte ned sin fot for første gang og myndighetene måtte stenge ned utesteder, var hele utelivsbransjen snudd på hodet. Det har vært et etterlengtet behov for innovasjon i bransjen. Forbrukeratferden har blitt fundamentalt endret, og bransjen har for alvor fått opp øynene for restaurant-tech.
Optimaliserer driften
Quickorder startet i 2014, med én enkel ambisjon – nemlig å revolusjonere restaurantbransjen. Med moderne teknologi, kan tjenesten la deg håndtere bordbooking, håndterminaler og kassasystemer samt lønns- og vaktplanlegging på én plattform. Denne løsningen vil være med på å optimalisere driften og gi verdifull innsikt til restaurantene. Dette er teknologi skapt for fremtidsrettede restauranter.
Av Edwin Fjell